Poslovno pismo: poslovna ponuda primer predloga za posao

Pri uspostavljanju saradnje sa firmama koje nam nisu poznate, vrlo je važno napraviti dobar prvi korak. Ne želimo da taj prvi korak bude suviše grub, jer bi to moglo odbiti mogućeg partnera. Ali, ne želimo ni da taj prvi korak bude suviše blag, jer onda postoji opasnost da nećemo zaiteresovati drugu stranu za ono što imamo da joj predložimo.
Zbog toga poslovna ponuda koju šaljemo drugoj strani mora biti pažljivo smišljena i sastavljena.
Druga strana treba da se u nekoliko sekundi upozna sa time ko smo mi i čime se bavimo.
Druga strana treba da jasno shvati šta joj nudimo ili predlažemo, pre svega šta bi bila suština naše zajedničke saradnje i novog odnosa.
Takođe, druga strana treba da sazna kakve su moguće koristi i po nju i po nas od te saradnje – sve karte treba da su “na stolu”.

Pismo poslovne ponude je samo prvi korak u uspostavljanju saradnje, ali je vrlo važan korak jer u svega nekoliko minuta može da odluči o tome da li će do saradnje doći ili ne. Zbog toga mora biti direktno i ubedljivo.

U prilogu ovog teksta možete pronaći primer poslovne ponude u obliku word fajla.

poslovna_ponuda_pismo_1