Poslovno pismo: upit za poslovnu saradnju za poslovni uspeh

Prilikom poslovanja bilo kog preduzeća često se dešava da ono želi da stupi u saradnju sa drugim poslovnim subjektima koje ne poznaje, da bi se postigao obostrani za poslovni uspeh. Ukoliko imamo proizvod ili uslugu koje želimo da ponudimo drugoj strani na upotrebu, šalje se poslovna ponuda.
Međutim, ukoliko želimo trajniju ili kompleksniju saradnju, šaljemo upit za poslovnu saradnju.
U okviru upita za poslovnu saradnju treba kao prvo da u najkraćim crtama predstavimo svoje preduzeće.
Nakon toga treba da objasnimo šta je to što nas zanima u saradnji sa drugom stranom, kao i da pokažemo kako bi druga strana mogla da ima koristi od saradnje sa nama.
U ovim rečenicama je vrlo važno jasno i ubedljivo pisati, navodeći konkretne argumente zašto je saradnja dobra za obe strane.
Pri kraju pisma možemo navesti nekoliko zamišljenih načina ili scenarija kako bi se ta saradnja odvijala, ali naravno da ćemo ostaviti otvorena vrata i za predloge druge strane.

upit_za_poslovnu_saradnju_1